Melissi FAQ


Dacă aveți alte întrebări la care nu nu gasiti un raspuns aici, nu ezitați să trimiteți un e-mail.

Puteți anula comanda în 30 de minute. Vă rugăm să anulați comanda făcând clic pe „Anulați” pe e-mailul de confirmare a comenzii. Alternativ, vă rugăm să ne anunțați în termen de 30 de minute de la plasarea comenzii.

Odată ce comanda dvs. a fost trimisă, comanda dvs. nu poate fi modificată sau anulată; vă rugăm să verificați înainte de a plasa comanda.

Este posibil să fi introdus  o greșeală de scriere a adresei de  e-mail sau să fi folosit un e-mail nevalid. Vă rugăm să ne trimiteți un e-mail cu numele dvs. complet, codul poștal , astfel încât să vă putem găsi comanda și să vă retrimitem confirmarea.

In aceasta situatie ne cerem scuze. In cel mai scurt timp de la primirea comenzii va rugam sa ne contactati fie pe email : contactmelissi@gmail.com sau whats app 0737681681.

Vă rugăm să trimiteți numărul comenzii dvs. și o fotografie a piesei defecte.

Echipa Melissi va va rezolva problema in cel mai scurt timp .

Oferim o politică de returnare de 14 de zile. Vă rugăm să ne contactați în termen de 14 de zile cu numărul de comandă si o scurtă explicație a motivului pentru care returnați produsele prin intermediul FORMULAR RETUR .

Articolele trebuie să fie in stare de initiala, în ambalajul lor original,fara urme de purtare. Dacă constatăm că articolele au fost purtate, vă vom trimite înapoi articolele la adresa dumneavoastră inițială.

Din motive de igiena cerceii nu pot fi acceptati retur asadar va rugam sa citi cu atentie detaliile produselor.

 Taxele de transport pentru returnări vor fi suportate de cumparator.

Pentru a vă putea bucura de bijuteriile dumneavoastră pentru o perioadă mai lungă de timp, este foarte important să urmaţi câteva reguli de bază şi foarte simple:

*Păstraţi bijuteriile în cutii pentru bijuterii preferabil ar fi să ţineţi fiecare piesă separat.
*Nu expuneţi bijuteriile la substanţe chimice.
*Evitati aplicarea parfumului direct pe bijuterii.
*Depozitati bijuteriile atunci cand mergeti la sala, sauna, inot.
*Curăţaţi bijuteriile doar cu soluţii speciale.
*Evitati lovirea bijuteriilor.

Metode de plata

Acceptam toate metodele de plata: ramburs,transfer bancar si card de credit.

Cardul dumneavoastră de credit va fi debitat imediat ce comanda dumneavoastră este acceptată și procesată.

Verificați următoarele:

Verificați dacă cardul dvs. nu este expirat.
Verificați de două ori acuratețea detaliilor de facturare ale cardului dvs. de credit; cum ar fi adresa de facturare și codul de securitate (adică ceea ce ați introdus în detaliile de plată).
Sunați la emitentul cardului dvs. de credit – este posibil să fi oprit efectuarea acestei plăți.

Order questions

Trimite-ne cat mai curand un e-mail la amelyjewelry@gmail.com și îți vom actualiza comanda cât mai curând posibil. Daca coletul a fost predat firmei de curierat updatarea nu se mai poate realiza.

Codurile promotionale pot fi folosite in functie de campania activa in perioada data.